آخر هفته با دریچه – بسته شماره 35؛5
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
آخر هفته با دریچه – بسته شماره 35؛5
تاریخ : جمعه 29 آذر 1392
نویسنده : RmZiRn

 

تبدیل به یک طراح حرفه‌ای شوید + دانلود

  با نصب نرم افزار SketchBook Pro بر روی گوشی اندرویدی خود می توانید طرح ها و ایده های خود را در برنامه پیاده کنید و تبدیل به یک طراح حرفه ای شوید. کار با این نرم افزار ساده و بیسار آسان است و با ابزارهایی که دارید می توانید طراح های موردنظرتان را رسم نمایید.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

Avast Mobile Security & Antivirus؛

آنتی ویروس قدرتمند و معروف برای اندرویدی‌ها + دانلود

با آنتی ویروس avast، امنیت را تمام و کمال برای گوشی خود فراهم کنید. این آنتی ویروس با اسکن تمامی اطلاعات از حافظه گوشی و SD card، تمامی فایل های مشکوک شما را بررسی و در صورت نیاز حذف خواهد کرد.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

برای اندروید؛

انبوهی از پیامک های فارسی را همراه خود داشته باشید + دانلود

 امروزه یکی از راه های برقراری ارتباط با یکدیگر ارسال پیام کوتاه است، حال ممکن است شما پیامک را برای احوال پرسی یا تبریک اعیاد به فرد مورد نظر بفرستید. نرم افزار Sms book یک برنامه پیامک فارسی است که حجم انبوهی از پیامک های فارسی را در خود گنجانده است. شما می توانید با استفاده از نرم افزار معرفی شده اعیاد، شهادت ها و بسیاری دیگر از پیامک های مناسبتی را برای دوستان و آشنایان خود ارسال کنید.

  

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

نسخه جدید MX Player بدون نیاز به کدک؛

پخش کننده قدرتمند فایل های تصویری برای تلفن همراه + دانلود نرم افزار

کمتر کسی است که گوشی اندرویدی داشته باشد و با نرم افزار MX Player آشنا نباشد، بدون شک این پخش کننده قدرتمندترین برنامه موجود جهت پخش فایل های صوتی و تصویری است، دلیل اصلی تبدیل شدن نرم افزار به محبوب ترین پخش کننده فایل های تصویری، پشتیبانی از تمامی فرمت های موجود است که حتی قدرتمندتر از پلیرهای رایانه عمل می کند. برنامه قادر است فرمت هایی مانند: mp4،avi،wma،mpg و ... را به راحتی و با سهولت اجرا کند، البته عملکرد و کارایی این نرم افزار در گوشی های دارای cpu دو هسته ای بسیار مطلوب تر است.


  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

 
بهترين اپليكيشن های سال 2013 به انتخاب گوگل؛

اين 13" برنامه اندرويدی" را از دست ندهيد + دانلود

حالا که به پایان سال ۲۰۱۳ میلادی نزدیک می‌شویم گوگل هم طبق رسم هرساله برترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌های سال را معرفی کرده است. دریچه هم لینک دانلود مستقیم را برای شما کاربران آماده کرده است تا به راحتی این 13 برنامه را دانلود کنید.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای اندورید؛

مسیریابی به صورت آفلاین و آنلاین در تلفن همراه + دانلود نرم افزار

نرم افزارهای فراوانی برای مسیریابی و موقعیت یابی توسط گوشی های اندرویدی ارائه شده است ولی اغلب آن ها دارای حجم بالا و کیفیت پایین هستند، نرم افزار Maverick Pro یک برنامه قدرتمند جهت موقعیت یابی به صورت آفلاین و آنلاین در گوشی اندرویدی است. اگر قصد سفر به طبیعت را دارید نقشه های آفلاین نرم افزار می تواند به شما کمک کند تا از مسیر و مکان دقیق خود مطلع شوید.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

نسخه 24.2.0 برای رایانه؛

ایمیل‌های خود را با Mozilla Thunderbird مدیریت کنید + دانلود

نرم افزار Mozilla Thunderbird محصول شرکت موزیلا یکی از بهترین نرم افزارها در زمینه مدیریت ایمیل است که همراه خود سرعت و ایمنی را برای شما کاربران به ارمغان می آورد. اصول کاری این برنامه مقابله با ویروس ها و اسپم ها است با نصب این برنامه از شر هرزنامه ها و ایمیل های تبلیغاتی راحت خواهید شد، فیلتر کردن هوشمند هرزنامه ها، ذخیره نتایج جستجو، پشتیبانی از RSS و حفاظت از حریم شخصی از ویژگی های برتر این نرم افزار می باشد.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 



 


گردآوری از: سالار واعظی

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409